Thursday, August 1, 2013


Hommikusöö enne üleelamislaagrisse minekut. Kas ma juba mainisin, et ma ei taha üldse minna. Mega väsimus on ja tegelikult peaks olema minu punkuse esimene päev. Reaalsus on aga paraku teine. Hetkeseisuga pean ma esmaspäeval ikkagi tööle minema ja kogu selle asja, mis pooleli jäi ära lõpetama. Alustama ja aitama teistel uue asjaga ja siis teisipäeval puhkama hakkama. No puhkus on ka suhtleline, kuna teisipäevane päev on ära broneeritud täiesti teise asja peale ehk siis tuleb projekteerida ja joonestada. Niiet nagu näha rannas lebamist ja kodus magamist ma hetkel plaanis ette ei näe aga mine tea vähemalt kolm nädalat on veel ees.


Ma ei tea mis selle metsalaagriga nüüd saab. Hetkel loen lubatud-keelatud varustuse nimekirja. Nojah ma saan aru mis on keelatud ja mis on lubatud AGA kui on asju, mis ei ole kummaksi nimekirjas? Et see mis pole keelatud otseselt on lubatud?

Mõned pildid pärast laagrit :)

No comments:

Post a Comment