Monday, December 29, 2014

Seventh Son

"Seventh Son" (2014), D: Sergey Bodrov

Tom Ward (Ben Barnes) saab kohaliku Sooke ehk nõiaküti õpipoiss, kui selle eelmine õpipoiss Billy Bradley (Kit Haringtton) võitluses surma saab. Tom ja tema isand Gregory (Jeff Bridges) koostöö algus on vaevaline ning tihti on mehed eriavamusel. Kui neil aga tuleb võidelda ühise vaenlase mother Malkini (Julianne Moore) vastu, siis ei jää neil muud üle kui koostööd teha...


Link IMDB lehele: Seventh Son
Link trailer: Seventh Son

See on nüüd film, mida ma olen väääga pikalt oodanud. Mäletan, et nägin treilerit vähemalt aasat tagasi kindlasti ja siis hakkas ootamine. Nüüd käisin kinos 3Dna filmi vaatamas. Ma ei tea milles asi võib olla aga midagi jäi nagu puudu. Kogu aeg oli tunne, et isu seletus või asjadesse sügavam süübimine jäi ära. Kõik oli kuidagi liiga pealiskaudne ja kiirustav. Huvitav kas kõik huvitav lõigati lõppfilmist lihtsalt välja või see oligi algusest peale juba liiga pealiskaudne? Mulle meeldis aga jah päris rahul ma sellega kahjuks ei olnud. Piisavalt actionit ja fantaasiat oli küll :)

No comments:

Post a Comment