Tuesday, December 8, 2009

Tiramisu

Nii ja nüüd veidi toidust.
Oli küll plaan, et toidust siin blogis juttu ei tule aga võib-olla siiski natuke.

Juba teist päeva käivad Tiramisu jutud. Esmaspäeval tööle minnes oli köögis Tiramisu kooki. Väga hea kook oli, ja oli mõte, et kunagi peaks ise ka proovime seda teha. Kunagi on üldse üks hea asi. Kunagi saab palju asju teha. Täna aga avastasin blogist retsepti ka. No mis mul siis üle jäi kui tuli ka teha, neelud käisid juba mitu päeva :D
Minu esimene arglik katsetus siis :)

Retsept siis selline:
Savoiardi küpsised
Espresso
Alkohol (brändi)
Mascarpone 2 karpi (nt 500gr)
Vahukoor
100 ml suhkrut
4 munakollast
maitseks vaniljesuhkrut
kaunistuseks kakaod

Kreemi jaoks vahusta munakollased suhkruga tugevaks vahuks, lisa mascarpone ja vaniljesuhkruga vahustatud vahukoor. Lao vormi põhjale kohvi ja brändi segusse kastetud küpsised, järgmise kihnia pane pool kreemist. Tee samamoodi teine kiht. Kaunistuseks võib peale sõeluda kakaod.

Kuna mina neid küsiseid ei leidnud, siis kasutasin täiesti tavalisi. Samuti puudus kodus brändi niiet seekord kasutasin immutamiseks ainult kohvi. Improvisatsioon ruulib :D Sai ka täiesti söödav.

Aitäh Gailile retsepti ja tegemise eest. Ma loodan, et sa väga pahaks ei pane, et ma vahel veidi spikerdan :)

2 comments:

  1. Enjoy :)

    Ma tegin ka vanasti keelekestega, väga ok oli. Savoiardi on muidu Prismas ja siinsamas Rucolas. No ja muudes Itaalia poodides ka.

    ReplyDelete
  2. sünnipäeval oli ka tiramisu kook, vb unustasin mainida :)

    ReplyDelete