Wednesday, July 6, 2011

Küll Eestis on ikka "hea" suvi

Mind on alati hämmastanud eestlaste lause - Meil on kogu aeg hea suvi.
Hello!!! See, kui aastast (12 kuud) 1 kuu kokku on soe, ei tähenda, et meil on hea suvi. Minu arvamuse kohsalt on hea suvi, siis kui see hakkab nt maist-okt alguseni. Vot see on hea suvi. Aastast vähemalt poole oleks soe.
Meil on tavaliselt suve ainult juuni-juuli-august ja siis ka ainult näpuotsaga. Ja seda ka ainult vahel, niiet kokku tuleb head sooja ilma kokku võib-olla ainult 4 nädalat aastas . Ma ei räägi vihmast. Mulle meeldib vihm ja vihma on vaja. Ma räägin soojast ehk temperatuuridest 25+.
Veel üks asi, mis mulle kõrva on jäänud. Viimasel paaril suvel, kui on paar päeva olnud 30 kraadi, siis kõik surevad. Ma ei saa aru. Mina olen niiiii rahul, et väljas on korralikult soe. Selline üks soe suveilma peakski olema.

Ja ülejäänud aeg? No siis on lihtsalt kogu aeg üks sitt suusailm. Säh sulle meil on hea suvi. Eestlased pole vist head suve lihtsalt näinud.

No comments:

Post a Comment