Thursday, October 21, 2010

Glenn Milleri Orkester

Läbi juhuse õnnestus mul täna sattuda Glenn Milleri Orkestri kontserdile Nokia Kontserdimajas.
Minu esimene Nokia Kontserdimaja külastus. Peab ütlema, et täiesti võimas kontserdimaja. Algul natuke kõhe oli, kuna nendest lagede allakukkumistest on päris palju juttu olnud. Aga tundus täiesti kindel lagi olevat.
Istekohad asusid kõige ülemisel rõdul, kust algul alla vaadata oli veidi kõhe aga kontserdi nautimiseks oli see igati sobilik koht. Seega ei pea teinekord kallimaid pileteid esimestesse ridadesse muretsema. Rõdud asuvad seal väga heal kõrgusel ja tegevus laval on ilusasti näha.

Veidi siis ka kontserdist. Nagu eelnevalt juba mainitud, siis tegemist oli Glenn Milleri Orkesteriga. Orkestri repertuaariks on Jazz (džäss) ja kontserdil kõlasid eheda Jazzi meistriteosed, mis olid põhiliselt pärit kuulsatest filmiklassika linateostest. Kummalisel kombel jäi üks pala eriti meelde, nimelt see et Charlie Chaplini on kirjutanud pala "Smile". Lugu ise kõlas ka väga hästi. Teine lugu mis meelde jäi oli - Diamonds are a girls best friends. Seda kas see on ka loo tegelik pealkiri mina enam öelda ei oska. Ülejäänud looda olid minule kui jazzikaugele inimesele täiesti tundmatud.

Kuigi ma varasemalt just suur Jazzi austaja pole, siis kontsert oli igati võimas ja nauditav elamus. Ei ole küll kindel, et minust nüüd suur jazzi austaja saab aga sellisele kontserdile olen igati nõus teine kordki minema. Soovitan kõigile minna.

Omapärane ja andekalt kokku pandud kontsert, mida oli mõnus nautida ja kuulata.
Igati mõnus ja veidi kultuurne õhtu.

No comments:

Post a Comment