Sunday, September 18, 2011

BodyCombat 49 tracklist

Sügis on käes ja sellega on saabunud ka aega BC vana kava ära saata ja alustada uuega :)

1a. Down – Studio 88
1b. New Divide (M & Ace Remix) – Rivendell
02. Kick In The Teeth – Badlands Inc
03. Barbra Streisand – Northern Accelerators
4a. Lord Of The Rings – Nick Skitz vs Blissphoria
4b. Hava Nagila – Alex M vs Marc van Damme
05. Don’t Need – Hixxy & Technikore feat. Intraspekt
06. Unfaithful (Nivara Remix) – Comeea
07. Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na) – Swade
08. Turn To Me (Supreme & MOB 2010 Remix) – Trinity
09. Dance With Me – 3OH!3
10. Somewhere In The World – Altiyan Childs

Kaks asja on igatahes kindlad. 3 laul on täiega kohutav! Aga see ei olene antud kavast vaid pigem sellest, et mul ei vedanud ja kavasse sattus laul, mida ma ma juba enne ei kannatanud. Nüüd tuleb lihtsalt 3 kuuda kuidagi hakkama saada.
Ja teine asi, mis on kindel, on see, et mulle meeldib 10 lugu.
Ülejäänute kohta ma veel kommetaare ei jaga. Igaüks peab ise trenni minema ja vaatama. Uue kava esitlus on tulemas! Jippppiiiiajeeee :)
Vahvat treenimist! :)

No comments:

Post a Comment