Thursday, January 12, 2012

Ja tänase päeva teemaks on Eesti Laul 2012

Olen igal aastal jälginud Eurovisiooni eelset möllu ja müdinat. Ja loomulikult jälgin poole kõrvaga, mis toimub. Ka sellel aastal on Eurovisiooni eel Eesti laulu valimised.
Kuulasin siis ka hetkel neid, mis siiani üleval on. Kuigi oli mõte laulud kõik ära oodata jja alles siis oma lemmikust irjutada aga ma lihtsalt pean seda kohe tegema. Lihtsalt oli üka laul, mis minu jaoks oli täielik üllatus. Ja loomulikult tuleb seda siis jagada.

Selleks oli siis Soul Militia - The Future is Now...
Nagu WOW.....midaigi muud ei oska öelda! Ma pole kunagi suur Soul Militia fänn olnud ja ausalt oleks võinud keegi võimsama häälega lauldak kui see kes algul laulis AGA see laul on ülikõva. Nagu eelmisel aastal fännasin algusest peale Outlaudzi, siis mul on tunne, et sellele laulule hoian mina sellel aastal pöialt:)

No comments:

Post a Comment