Monday, July 22, 2013

Things that make my day.....vol 1 in july

Mitmes blogis ringi käies avastasin, et iga pool on listid asjadest, mis nende elus on tähtsal kohal. Üks list oli lihtsalt asjadest, mida ta suvel teeb, mis on on popp, mida ta kuulab jne. Teine list oli aga asjadest, milleta ta elada ei saa ning mida kõik peaksid omama.
Sellega seoses tekkis mõte alusatda oma listiga.  Sooo... siit ta siis tuleb. Asjad, millega ma hetkel elada ei saaks või mis teevad minu päeva rõõmsamaks või lihsamaks.

Ice coffee. Eestlaste seas mitte väga populaarne jook aga hetkel minu täielik lemmik (niipalju kui meil suve on, sest külmaga seda ikka juua ei taha:)). Kuna poest seda ei saa, siis teen endale varuga valmis hunniku. Retsepti leiab siit.

Kindle. Kuna ma loen tõesti väga palju, siis see on super hea abimees. Palju raamatuid ühes kohas, mõnsalt käekotti mahtuv, harva laadimist vajav, päikese käes loetav ja palju palju muud. See päev kus ma ta ära kaotasin oli kurb :( Õnneks aga leidis ta taas tee tagasi minu juurde :)

Nutitelefon. Igav aga paraku tõsi. Väike asi aga sellega saab teha palju. Pean ütlema, et minu elu käib selle järgi. TO DO list, Google doc' kalender ja dokumendid. Need on siis põhilised asjad, mis mulle sobivad.

Google Drive. Uskumatult mõnus asi on lihtsalt leiutatud. Kõik minu dokumendid telefonis, arvutis ja google drive'is on kiirelt ja lihtsalt kättesaadavad. Kuidas keegi selleta üldse elada saab?

Google Calendar. Minu päevad jääksid planeerimata ja asjad tegemata ilma selleta. KÕIK käib läbi selle.

MP3 mängija. Veel üks väike aga oluline vidin minu elu. See käib ka minuga vist igal pool kaasas. Päev ilma muusikata on igav ja hall lihtsalt :)

www.postimees.ee. Olegem ausad, kui ma vahel seal uudiseid kiikamas (loe pealkirju lugemas) ei käiks, siis ei teaks ma maailmas või Eestis toimuvast midagi. Kunagi kui ma seda ka ei teinud, siis oli täielik uudistepõud (mitte, et ma millestki puudust oleksin tundnud) aga seltskonnas jäi jututeemasid vähemaks küll, sest millegipärast kõik teadsid mis toimub. Hetkel ma ei tea lihtsalt kui juttu käib mingist tõsielusarjast või muust sarjast, mis televiisorist tuleb aga minimaalse uudistevajaduse katab ära küll :)

Country music. Minu eklektilise muusikamaitse juures jääb see hetkel minu lemmikuks. Judge away! Nii on, et ma olen riigis, kus contry kirjutatakse kantri (ma jätkuvalt vihan seda sõna) ja ainuke niiöelda katri muusika on (http://www.youtube.com/watch?v=IqOxE98de8g ainuke mida ma suutsin leida ja see oli ka ainuke bänd ühelt festivalilt, mille pealkiri oli kantri ja minu arust on siin ka tegemist rohkem folk muusikaga aga nojah igatahes niiet OMG noh!!!! ) ufffff aga no nii on mis teha:)

Välikohvikud suvel. Kuna meie suvi on nii lühike, siis ma jumaldan väljas välikohvikul või terrassil juua kohvi, nautida päikest :) Mmmmm mõnus :)

 Ja mis sinu elust puududa ei tohiks?:)

2 comments: