Monday, October 12, 2009

Kruvid ja tüüblid....

Tahate teada kuidas saab nalja?
Olge lihtsalt naisterahvas ja minge ehitustarvete poodi. Sobib Bauhof, Ehituse ABC jne ja nalja saab nabani.
Minule kõige lähemaks poeks osutus siis Ehituse ABC. Läksin siis mina sinna nimelt oma lööktrellile puure ostma. Möhh ütleks üks keskmine eesti naine. No seda minagi. Asja põhipont on nimelt see, et oman mingil kummalinsel põhjusel lööktrelli. Arvatavasti sai see mingil hetkel vanemate juurest toodud kui korteris remonti tegin.
Igatahes on väga nõme omada lööktrelli aga mitte ühtegi puuri. No mida ma teen selle lööktrelliga ilma puurideta. Ja nii see riistapuu ongi mul lihtsalt tööriistadega ühes hunnikus seisnus. Igatahes on nõme veel see, et betooni sisse ju lihtsalt naelu ei löö. Ja vot sellepärast on mul siiamaani (loe remondist on möödas juba pea 2 aastat), pildid ikka veel seintele panemata. No sellise tempoga vajan ma ennam uut remoti kui pildid seintele saavad.
Nii pühapäeva hommikul siis tuli mul helge idee, et mina nüüd lähen ja ostan need puurid ära. Ettevõtlik naisterahvas nagu ma olen. Mõtlesin, et mis see siis ära ei ole. Lähen sinna, võtan mida vaja ja tulen välja. Ei, vale puha.
Jõudsin siis poodi ja voilaa nemad poe ümber tõstnud - viimati kui remonit tegin sai poe süsteem nimelt juba selgeks. Olgu kui teisiti, siis teisiti. Veidi otsimist ja loogilist mõtlemist ja leidsingi vajaliku riiuli.
Esimene takistus. Milliseid kruvisid mul vaja on? No kust mina tean, selliseid mis ühte fotoraami kannab. Aga kust ma tean milline kannab?. Said siis mingid silma järgi välja valitud. Järgmine takistus. Nüüd on vaja veel tüübleid ka. "Oehh kas see piin juba ükskord ei lõpe", sai korra mõeldud. Aga mis teha siht oli silme ees ja ilma vajalike asjadeta mina poest polnud nõus lahkuma. Ellimineerimise ja võrdlemise meetodil, suutsin ka õiged tüüblid leida. Kes julgeb väita, et naised ei saa ehitamisega hakkama. Ahaaa!
Ja suund nüüd siis sinna elektriseadmete osakonna poole. Ja seal siis selgus järgmine kurb tõsiasi, et neid puure on ka mitmeid. Puuride peal siis seisis kiri power ja veel midagi.... No kust mian tean milline see õige on. Vaatan siis neid ja uurin ja puurin ja märkan et mõned onud vaatavad mind väga kummaliselt. Teen siis näo et voh mina tean mida ma teen. Essugi ma tegelt teadsin. Lõpuks suutsin välja mõelda, millist mul vaja on. Aga onude sositamine oli nii naljakas ja see veel kui näpuga nätama hakati, nagu nad poleks enne naist näinud selles osakonnas.
Igatahes kodus sai selgeks, et olin siiski õige puuri ostnud, sest pildiraamid on ilusati seintel nüüd.
Niiet saavad naised selliste asjadega hakkama küll. Teine asi kas keegi viitsib vaeva ka näha.

1 comment: