Sunday, October 25, 2009

Pühapäeva õhtul kell 5 jällegi Tartu-Tallinn maanteel. Mulle vist tõesti meeldib palju sõita. Või lihtsalt viimasel ajal on niipalju õnneks läinud, et ei ole pidanud ise sõitma. Mulle meeldib sõita. Aga mõnikord lihtsalt on vaja ka puhata. Ja pealegi on täna kohutav ilm. Sajab meeletult ja ilmastikuolud pole ka just kõige paremad.
Mis on õnn? Tundub kohutavalt lihtne küsimsu. Aga ausalt öeldes pole mina sellele veel vastust leidndu. Õnn pidi peituma pisiasjades.
Kummaline, raadiost tuleb sama laul. Mingi tädi laulab: Mis on õnn? Õnn on armastus?
Väga kummaline laul ja et see tuleb ka just samal hetkel. Esialgu ei pannud tähelegi. Mõttetegevus pidi käima mõnel teisel tasandil. Mõnel sellel nähtamatul tasandil.
Õnn pidi olema igaühele erinev. Ja pealegi pole kellelgi õigus öelda, milline see sinu jaoks peaks olema. Niiet ma arvan, et ma ise olen täitsa rahul. Kõik muu on läbirääkimiste küsimus. Eks näis mida tulevik toob.
Äkki peaks proovima neid Hiina õnneküpsiseid, äkki saaks mõned vastused. Proovimine liiga ei tohiks ju teha.

No comments:

Post a Comment