Saturday, November 27, 2010

Charlie St. Cloud

"Charlie St. Cloud" (2010), D: Burr Steers

Charlie St. Cloud (Zac Efron) ja Sam St. Cloud (Charlie Tahan) on vennad, kellel on suur vanusevahe aga kes on sellele vaatamata väga lähedased. Ühe kohutava õnnetuse tagajärjel kaotab just hiljuti keskkooli lõpetanud Charlie oma venna Sami ja saamata üle venna traagilisest surmast paneb Charlie kogu oma elu ootele. Ta ütleb ära kolledži stipendiumist ja võtab vastu töö surnuaivahina samas surnuaias, kuhu ta vend on maetud.Ühel päeval aga avastab Charlie, et tal on oma vennaga katkematu side. Side, mille tagajärjel näeb ta oma surnud venda ning kohutub temaga igal õhtul päikseloojangul, et mängida vannaga pesapalli.
Aastad mööduvad ja Charli kohtab Tess'i (Amanda Crew) ning nüüd peab Charlie otsutama kas minna edasi oma eluga või täita oma lubadus - mängida vennaga palli igal õhtul päikseloojangul.

Pean ausalt ütlema, et filmi asusin vaatama väikese eelarvamusega, kuna Zac Efronit ei pea ma just tõsiseltvõetavaks näitlejaks. Võimalik, et oma jälje on jätnud High School Musicalid või fakt, et ta näeb kuidagi nii noor ja lapselik välja. Mine tea millest see tingitud on. Jättes aga kõrvale kõik selle, otsustasin filmi ikka vaadata ja ausalt öeles oleksin ilma jäänud ühes heast filmist. Filmi algus oli juba kaasahaarav ja minu jaoks kestis see kuni lõpuni välja. Film keskel oli mul küll selline tunne, et kui see film ei lõpe nii nagu mina tahan, siis mina enam ühtegi sellist filmi ei vaata. Lõppes õnneks nii nagu mina tahtsin, vahel oli küll kartus et nad otsustasid filmi teisiti lõpetada aga õnneks mitte. Tahate ka kõik juba teada kuidas film lõppes? Ehee täiesti teadlikult ei ütle, peate kõik ise vaatama.
Soovitan kõigil kindlasti vaadata.

Link IMDB lehele: Charlie St. Cloud
Link trailer: Charlie St. Cloud

No comments:

Post a Comment