Monday, November 29, 2010

Disney nädalavahetus

Jätkates Disney maaniaga vaatasin ära kõik kättesaadavd Disney multifilmid.
Selle kõik võib panna hetkel käsil oleva haiguse süüks, sest ega ma midagi muud peale puhkamise ei saagi teha hetkel. Samas sellel kõigel on ka oma hea külg.

Igatahes millest siis koosnes minu Dinsey nädalavahetus?

Laupäevasel päeval alustasin selliste filmidega nagu:
Aladdin (1992)
Hercules (1997)
Cinderella (1950)
Snow White and the Seven dwarfs (1937)
Sleeping Beaty (1959)
Beaty and the Beast (1991)
Tarzan (1999)

Ja minu rõõmuks avastasin, et Pro7 oli minuga samal lainel. Neil oli nimelt pühapäev Disney päev, millest tulenvalt tulid sellised filmid:
Camp Rock 2: Final Jam (2010)
Princess protection program (2009)
Snow Dogs (2002)
Tarzan - kuna ma seda juba eelmine päev olin vaadanud, siis ei näinud mõtet seda kaks päeva ka korrata. Liiga palju head pole ka hea.
Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest

Peab ütlema, et üks väga Disney hõnguline nädalavahetus oli. Soovitan kõigile. Igatahes haiguse puhul puhkamiseks lausa ideaalne :)
Minu eelistused on enamjaolt pigem vanemad Disney filmid, kui need, mis on hiljuti välja lastud. Võin ka põhjuse tuua. Vanemad filmid on tehtud väga kvaliteetsed (oma aja kohta ja kohati ka hetkel veel) aga uuemad, mis on välja tulnud näiteks ainult DVD peal, on väga kehva kvaliteediga. On silmaga näha, et taga on aetud pigem raha, kui kvaliteeti. Parema kvaliteediga on need, mis tulevad välja ka kinoekraanil nagu nt Printsess and the Frog, Toy Story ja üks mida hetkel ootan on Rapunzel. Ülejäänute puhul on vanad head muinasjutufilmid jätkuvalt kõige paremad :)

No comments:

Post a Comment