Wednesday, November 24, 2010

Vihmaussiparaad

Tükk aeag lubasin, et räägin enda viimase aja kummalistest juhtumistest aga kuidagi ei ole jõunud. Lihtsalt kogu aeg on meeletult kiire ja ei ole jõudnud. Võimalik, et pole ka väga tahtnud.

Igatahes juhtus siis selline seik.
Alustame siis algusest. Nimelt oman suurt toalille. Milline on suur? Ikka selline pooleteise meetrine pikkuselt ja laiuselt on lehed ka vähemalt sama laiad. Meenutab see midagi palmilaadset aga lehed on teistsugused. Nime ei ole mõtet küsida, sest ma ise ka ei tea. See lill on kõik minu veidrused aastate jooksul üle elanud. Isegi selle perioodi, kus ma suutsin ka kaktused ära tappa. Ainuke lill kes on minu üle elanud.
Okey see nüüd selleks. Kastsin siis lilli kodus ja mingil hetkel vaatan lillepoti äärest ripub alla vihmauss. VIHMAUSS!!!! No tere hommikust. Kust siis sellised asjad sinna saavad. Samuti võin öelda, et lille mulda vahetasin vähemalt kaks aastat tagasi. Seega loogiline järeldus oleks, et nad on seal kogu aeg olnud. Müstika, et ma neid lihtsalt varem pole märganud.
Ja selliseid asju saab ka juhtuda ainult minuga :D

1 comment:

  1. Ma võin ka rääkida seiga vihmaussidest :D Sel on otsene seos sellega, miks ma ei söö enam praesibulat :D:D Lapsepõlvetraumad :D

    ReplyDelete