Saturday, June 19, 2010

10 things I hate about you - TV seriers

"10 things I hate about you" (2009-2010) ABC Family TV series.

Täna siis avatasin "10 things I hate about you" TV seriaali. Minu õnn, et kõik 1-20 osa olid saadval, sest nii on seiraale üldse kõige parem vaadata. Millega seda võrrelda? Hmmm, Heath ledgeri ja Julia Stiles'iga peaosas olnud film oli minu arvates parem. Mõned sarnasused olid aga filmi seriaal üle trumbata ei suuda. Samas võib-olla kui oleks seriaal enne olnud, siis poleks film jällegi nii hea olnud. Alati on kuidagi nii, et kui film on hea, siis seriaal pole sama või vastupidi. Just sellisel juhul kui näitlejad pole samad.
Hetkel vaadates Sex and the City 2 filmi, siis nende puhul on pigem tunne, et tahetakse nii palju kui võimalik veel pärast seriaal lõppemist kasu lõikata. Rikuvad hea seriaali ära või kes teab, võib-olla on filmid hoopis paremad.

Antud seriaalis mängib Patric Vernoni Ethan Peck ja Kat Strafordi Lindsey Shaw. Kati nooremat õde Biancat mängib Meaghan Jette Martin , kes minu jaoks on tuntud filmist Camp Rock. Mis aga oli huvitav, siis õdede isa mängib sama näitleja (Larry Miller), kes 1999 aastal mängis filmiversioonis. See oli meeldiv üllatus.
Seriaali sisu on täpselt sama nagu Shakespere tõrksa taltsutus või kes seda pole näinud siis sama nagu "10 things I hate about you" filmis. Kat Statford on kindlate tõekspidamistega feminist ja tema õde Bianca on ehtne tibi, kelle elu põhieesmärk on olla populaarne ning omada nunnut kutti. Mulle üldjuhul isemeelsed ja tugevad naised meeldivad, see on ka üks põhjustest kindlasti miks mulle nii film kui seriaal meeldisid. Tibimajandus pole kindlasti minu jaoks.

Link IMDB lehele: "10 things I hate about you" - TV series
Link trailer: "10 things I hate about you" - TV series

Pärast 20 episoodi võeti seriaal eetrist maha. Seega sellest seriaalist on olemas esimene hooaeg ehks episoodid 1-20.Täesti leitavad ka YouTube'is.

No comments:

Post a Comment