Monday, July 19, 2010

Kas tulemas on veeuputus või mis?

Ma olen korduvalt kirjutanud ja ka blogisse pannud oma uskumatud seiklused. Kas on võimalik, et lihtsalt minuga juhtub kogu aeg igasugu asju või juhtub ka teistega ja ma lihtsalt ei kuule nendest. Või lihtsalt ongi nii, et minuga juhtub keskmisest inimesest rohkem asju. Müstika lihtsalt.

Alustame siis kõige hullemast-naljakamast-kohutavamast asjast. Nimelt elan sellises mustamäe-lasnamäe-õisme tüüpi paneelmajas. Ja mitte mõnes väikses, ikka ühes suures 9 korruselises majas. On ju kõrge. Igatahes eile leidsin ma oma korterist kaaselaniku ja üldsegi mitte minu nõusolekuga sisse kolinud. Kuidas on võimalik, et paneelmaja 6ndal korrusel on hiir. HIIR!!!!!!!!!! See ei mahu mulle lihtsalt pähe. Ja nagu 6ndal korrusel. Kuidas on selline asi üldse võimalik?!

No comments:

Post a Comment