Thursday, December 16, 2010

The Next Three Days

"The Next Three Days" (2010) Kolm järgmist päeva, D: Paul Haggins

John Brennan (Russel Crow) on mees kelle naist Larat (Elizabeth Banks) süüdistatakse mõrvas. Naine väidab, et on süütu aga tõendid räägivad midagi muud ja seetõttu mõistetakse naine eluks ajaks vangi.
John on aga veendunud, et naine on süütu ja proovib algul kõigi seaduslike vahenditega naist vanglast välja aidata. Kui need aga tulemusi ei anna otsutab mees kasutada ebatraditsioonilisemaid vahendeid.

Ei olnud just väga originaalne film. Suht keskpärane ja aeg-ajalt kippus pilk kellale, et millal juba läbi saab. Film tundus kuidagi pikk ja lohisev ja kui ma just kinos poleks olnud, siis oleks selle filmi vaatamine küll kodus pooleli jäänud. Samas kinost välja jalutada tundus kuidagi imelik.

Link IMDB lehele: The Next Three Days
Link trailer: The Next Three Days

Võitsin tänu Naistemaailmale kaks piletit antud filmile. Kõige kummalisem aga kogu asja juures on see, et ma ei mäleta, et ma oleks just sellest loosimisest osa võtnud. Samas tuleb tõdeda, et ma kogu aeg täidan mingeid ankeete ja osalen kampaaniates. Niipea kui midagi on täidetud, siis selle ka ära unustan ja siiani pole veel keegi tulnud ütlema, et ma midagi oleksin võinud. Nagu näha ükskord on ikka esimene kord :)

No comments:

Post a Comment