Thursday, December 30, 2010

Tangled

"Tangled" (2010) Rapuntzel, D:Nathan Greno, Byron Howard

Kas ma olen juba öelnud, et ma lihtsalt jumaldan multifilme? Kui veel ei ole siis nüüd kõik teavad.
Üks järjekordne hästi armas animafilm. Mulle täiega meeldis. Pean ütlema, et vaatasin seda orignaalis ehk inglise keeles. Ma pole suur Eesti dubleeringute fänn kunagi olnud ja ka seekord tundub inglise keelne variant parem olevat. Kui peaosatäitja emotsioonid ja häälevarjundid on tegelases näha, siis seda dubleeerid aon väga raske.
Ja üheks põhjuseks, miks ma originaali vaatasin oli see, et Eesti kinodes puudub võimalus näha 3D's originaalset varianti :( Millal nad ükskord õpivad. Jätkuvalt on võimalus näha Eesti ja vene keelseid dubleeringuid. Keda ei häiri, siis võib alati kinno minna. 3d on kindlasti võimas.

Link IMDB lehele: Tangled
Link trailer: Tangled

No comments:

Post a Comment