Monday, March 8, 2010

Vennaskond

Kuupäevaks siis 06.03.2010 ja asukohaks Rock Cafe.

Teatud aja tagant ikka juhtub kuidagi, et ma täiesti juhuslikult satun Rock Cafesse ja kuulama minu jaoks kummalisi bände. Seekord oli selleks siis Vennaskond.

Selle kohta ei teagi nüüd kuidas öelda. No ütleme siis otse, et polnud hea. Asi ei olnud mitte bändis vaid pigem korralduses. Kui välja on kuulutatud, et esineb Vennaskond ja bänd tuleb lavale alles 2 öösel, siis enamus inmesi on selleks ajaks juba totaalselt väsinud. Vähemalt mina küll olin. Ja kaks soojendusbändi??? Minu arust ei ole tegemist Madonnaga, et oleks vaja kahte soojendusbändi.

AGA tänu sellele avastsin mina, et Eestis on väga toredaid bände. Räägime siis pikemalt sellest kaheks soojendusbändist, sest minu arvates Vennaskond küll seda ootamist väärt ei olnud.

Raisk ja Mai Skizo. Kummalised nimed küll aga sisu on mõlemal bändil.

http://www.myspace.com/raisk

http://www.myspace.com/maiskizo

Võib kohe ära öelda, et täiesti teisest ligast bändid. Laivis võib öelda niipalju, et kuna heli oli ikka totaalselt paigast ära, siis ega seal sõnadest suurt aru ei saanud. Huvitav kas helitehnikud olid maani täis? No selline tunne igatahes tekkis, sest heli oli ikka totaalselt paigast ära.

Midagi ma sellest kõigest ikka sain, sest ma suudaks kahe laulu refraani isegi praegu lauda. Lihtsad vähemalt.

Keda huvitab siis otsige üles bänd Raisk ja laulud Appi tõttab muumipere ja Kõik seksivad rohkem kui mina. Need sõnad on lihtsalt midagi ainulaadset!

No comments:

Post a Comment