Monday, March 1, 2010

Raamatukuud Jaanuar-Veebruar

Jaanuari ja Veebruari kuu raamatud.
Alice Aldridge - Printsi mõrsja (2007), tõlge Gerda Kroom 2008*
Jayne Ann Krentz - Hasartmängija tüdruk (1983), tõlge Tulvi Herem 2008?*
Kasey Michaels - Kuidas ahvatleda hertsogit (2009), tõlge Ülle Jälle 2010*
Susan Elisabeth Philips - This Heart of Mine (2001)**
Susan Elisabeth Philips - Match Me if You Can (2005)**
Susan Elisabeth Philips - Natural Born Charmer (2007)**
Olivia Parker - At the Bride Hunt Ball**
Kaire-Katre Hunt - Minu Nepaal (2009)*
Justin Petrone - Minu Eesti (2009)*
Maria Kupinskaja - Minu Alaska (2009)

* Kodus raamaturiiulis
** E-books

5 comments:

  1. Ma alati mõtlen, et peaks raamatutele ka hinded panema, aga jooksvalt kunagi ei viici. Aasta lõpus suurde listi panen. Praegu vaatan, et Sa oled tõlkijad ka kirja pannud ja mul tuli ette, et peaks ka tõlkeid hakkama hindama :)

    ReplyDelete
  2. Mis mul muud ikka teha on :)
    Jah ma panin need kirja, sest hakkas huvitama kes tõlgib. Ja aasta lõpus hea võrrelda, et kui on sama tõlkija, et kas siis kõik tema tõlked on halvad või head.

    ReplyDelete
  3. Leidsin jälle ühe lemmikblogi:)

    ReplyDelete