Thursday, August 12, 2010

Päike ja soe rannaliiv

Neljanda päeva hommik.
Eilne päev möödus Palangas. Hommikul vahetasime tuba, kuna uuel toal on rõdu, siis otsustasime selle toa kasuks. Dušš on küll all keldris aga see eest on meil rõdu ja tuba ise on tunduvalt valgusküllasem. Rõdu on olemas, dušš on keldris ja me maksame mingi 150 krooni vähem ka toa eest – mida veel tahta.
Eilse päeva veetsime põhiliselt rannas lebotades. Rand on siin imeilus. Valge liiv kilomeetrite ulatuses ja vesi on ka suht soe. Kuigi oleme ausad rand näeb suht sarnane välja Pärnu rannaga, kus ma ka väga palju pole käinud. Aga siiski tegemist on Palangaga aga mitte mõne Eesti rannaga. Igatahes veetsime päeva rannas ja selle tagajärg on käes. Öösel magada ei saand kuna ma olen hetkel ikka nii ära põlenud. Nägu kuidagi eriti. Esialgu ei tundunudki asi niivõrd hull aga eile õhtuks nägin ma välja nagu tomat :P Täna jätaks ranna vahele.
Kultuuriväärtustest nägime randa, siis põhitänavat ja mõnda huvitavat hoonet. Põhitänav on jalakäiate tänav, mille ääres on poed, pubid, putkad, tivoli atraktsioonid, klubid jne. Kõike huvitavat võib sealt leida. Ja üllataval kombel on linn rahvast täis. Samas kõik tunduvad olevat turistid. Selles mõttes meeldis mulle Kaunas rohkem. Seal sai linna uudistada aga siin peale rannas lebotamise, joomise või peatänaval mõnes pubis istumise suurt teha polegi. Loodetavasti läheme täna Klapedasse või Nidasse, ühes päevast Palanga uudistamiseks piisas ja samas kuna me ööbime Palangas, siis saab õhtul veel ringi vaadata.
Söögielamustest ka natuke. Kõige lahedam on see, et iga kord kui me midagi tellime läheb kellelgi midagi nihu. Algul olin see mina aga nüüd tundub see roteeruvat. Aga vähemalt ei ole igav. Eile ootas üks reisikaaslane 1.5h oma toitu (friikartulid, steik ja paar tomatit) aga kuna meil kiiret polnud siis jõi rahvas õlut ja nautis lihtsalt puhkust. Nalja peab saama. Kui eelnevalt oleme inglise või vene keeles toitu tellinud siis eile tellisime saksa keeles. Jälle midagi uut. Kuna tegemist oli tavalise pizzaga, siis seda pole mõtet rohkem mainida. Lõunaks oli väga maitsev kanafilee riisiga. Magustutoiduks proovisime sellist asja nagu Laima Vaikule, mis koosnes erinevatest puuviljadest, šefiirist, vahukoorest ja šokolaadist. Seda väga ei soovitaks, kuna ma arvan, et seal sees oli kas sidrun või mingi muu väga mõru asi. Ja maitse ka just kõige suurem polnud. Loodetavasti saan varsti mõne pildi ka üles, siis on paremini näha milline see vähemalt välja nägi.

6 comments:

  1. Kas selle puhkusega olid targem ja võtsid läpaka kaasa? :D Igatahes jään ootama pildimaterjali! Ja üleüldse- külmkapi magnetid on mulle ostetud vä? :D

    ReplyDelete
  2. Jah seekord olin targem. Sulle ostsin muud ja Ivarile plaanin kohalikku õlut ka tuua :) Aga külmiku magneti ostan siis ka kuna sa avaldasid soovi :)

    ReplyDelete
  3. Kas ma siis juba ei kisanud, et mulle tasside asemel tuua külmikumagneteid igalt poolt väljamaalt? :D

    ReplyDelete
  4. Vist siis mitte ja ma mõtlesin, et Merit kogub ise tasse, mitte et teised võiks tuua. Või ma olen jälle millestki valesti aru saanud :D

    ReplyDelete
  5. Alguses oli jah plaan ise kõik tassid tuua, aga samas kui sa peaksid Kuubale või Jamaikale minema siis mul ei ole nende tasside vastu midagi, ehk siis kaugemad maad :)

    ReplyDelete
  6. Selge Merit jätan meelde :)Kuidas sina külmikumagnetitesse suhtud? Merili tahab saada, et sulle vein, pakk kommi või magnet?

    ReplyDelete