Sunday, August 29, 2010

While you where sleeping

"While you where sleeping" (1995), D: Jon Turteltaub

Mulle nii meeldivad vanemad filmid. Neis kuidagi on sisu. Samas võib olla ka asi selle, et viimase aja filmid on kõik kuidagi ühtemoodi. Raske on leida midagi teistsugust ja uut. Või ma lihtsalt ei ole osanud valida selliseid filme. Kuigi alati on hea vaadata filme, mille loomisest on möödas rohkem kui 10 aastat. Ajaga muutuvad filmid, nende sisu ja nad lihtsalt on periooditi teitsugused. Ju siis kuidas massid soovivad:)

Lucy (Sanda Bullock) on naine kes töötab metroojaamas piletimüüjana. Tema elu on üksluine ja etteaimatav. Lucy suureks unistuseks on reisida väljapoole USAd, et saada ükskordki elus passi tempel. Iga päev tuleb naine on ühesugune aga seda kuni päevani, mil ta päästab mehe elu, kes oleks peaaegu hukkunud rongirööbastel. Mees on koomas ja Lucy kange soov teada saada kuidas mehel läheb, paneb ta olukorda, kus ta on sunnitud teesklema koomas oleva mehe kihlatut. Üles ärgates ei mäleta Peter viimastest sündmustest midagi, samuti seda et tal on kihlatu. Mehe perekond aga on hakanud Lucit pidama juba perekonnaliikmeks. Asja teevad veel keeruliseks Lucy tunded Peteri venna Jack vastu ja alati nõuandev perekonnatuttav Saul.

Hästi armas ja südamlik film. Samuti tuleb kasuks, et ma lihtsalt jumaldan Sandra Bullocki filme. Alati olen ja kui midgai väga jubedat ei tule siis meeldivad mulle need ka tulevikus. Blinde Side on viimase aja üks parematest :)

Link IMDB lehele: While you where sleeping
Link trailer: While you where sleeping

No comments:

Post a Comment