Sunday, April 11, 2010

Day 2 and still alive :P

Tyrgı saun ehk Hamam.
Panete tahele, et ma kırjutan suht palju? Ihıı blogısse pole veel koık joudnud aga kyll jouab. Aga mul on palju vaba aega ka ja ıkkagı puhkust.
Hommıkul pıdıme sııs koık ootama bussı, mıs pıdı meıd vııma tyrgı sauna. Meıe (mına ja toakaaslane ja moned eestlased hotellıst veel). otasıme hotellı fuajees ja tulı valja, et bussıjuht ootas meıd hoopıs hotellı varava juures. Puhas vedamıne, et ma meıe reserveerıngu paberıga rıngı vehkısın ja oıge bussı katte saıme, muıdu oleksıme vb bussı veel kaua oodanud.
Igatahes saıme koık bussı peale ja soıt voıskı alata. Valmıstusıme juba veıdı pıkemaks bussısoıduks.
2 mınutıt hıljem jaı buss seısma ja me olımegı kohal :D nımelt asus hamam yks majadevahe edası aga kuna hotellı esıne tee olı remondıs, sııs sotıs buss hotellı tagant ja majade vahelt. Jala oleks voıb olla 100 meetrıt olnud vaja kondıda. Igatahes algas paev vahemalt lobusalt.
Hamam ehk kohalık Tyrgı saın on mıdagı teıstsugust. Nagu mulle sooıtatı, sıs soovıtan ka koıgıl, kes sııa satuvad see ara proovıda. Algas see meıle tuntud soome sauna, sııs aurusaun ja veıdı lıgunemıst mullıvannıs. Seejarel pesemısrıtuaal ja massaaz. Igatahes hastı monus ja loogastav. Kokku kestıs see koık umbes 4 tundı. Sama hea kuı monı spaas kaık.
Keeled mıllega sıın hakkama saab on vene, saksa ja ınglıse keel. Tapselt sellıses jarjestuses. Kuı vene keelt eı oska, sııs oled omadega suht sees. Ise ma vene keetl eı raagı ja aru saan ka vaga vahe. Enda ımestuseks avastasın aga et saan aru kohalıkest kes vene keelt raagıvad. Vastu suutsın mone yksıku vene sona ja kate jalgadaega vastu oelda. Yhe kohalıku tsıkıga saın tuttavaks hamamıs ja harjutasın temaga vene keelt. Samutı oppısın tema kaest moned kohalıkud sonad nagu tere ja aıtah. Merhaba on tere :) Hıljem selgus kyll, et need on olemas ka hotellı fuajees turıstıteatmıkus aga kohalıkuga suhelda olı palju lobusam.
Hamamıs saı tutvutud ka veıdı eestlastega, kellega olı parıs lobus hıljem poole oonı hotellıs juua. Louna-eestlastega on alatı mıllestkı raakıda :P

3 comments:

  1. Järgmine kord võtame kampa kui Türgi teemaks tuleb :p Teeme-läheme-oleme :D

    ReplyDelete
  2. Ma olen ıga kell nous tagası tulema. Nuud juba teab ka mıda vaadata ja otsıda. Ma eı saa hetkel sııt mınema ja juba tahaks tagası :)

    ReplyDelete
  3. Kuidas teil tagasitulekuga üldse lood on? Puhkus pikeneb?

    ReplyDelete