Thursday, April 29, 2010

Puhkamisest ja suverehvidest

Täna jällekord veendusin, et on inimesi kellel lihtsalt "veab". Mida ma selle all siis tegelikult mõtlen? Selgitan siis.
Ma pole nimelt käinud puhkamas aastast 2006 ja seekord sai siis otsus tehtud, et lähen puhkama Türki. Kõik on ilus ja hea - riik on võrratu, inimesed sõbralikud, päike paistab ja õhutemperatuur läheneb 30le kraadile. Mida veel tahta.
AGA. Nüüd tuleb see aga koht. See üks kord kui ma otsusatn puhkama minna, peab Islandi vulkaan, mis pole vähemalt 200 aastat pursanud just siis purskama hakata. Ja loomulikult tabab just siis kogu Euroopat lennukriis. Ja loomulikult polnud meil tehtud reistõrke kindlustust, kuna sellised asjad ei juhtu ju kunagi. Nagu näha peaaegu kunagi. Ja nüüd juhtus. Ja nii ilusimegi me niiöelda tuhavangis 4 päeva. Lisaraha ja töölt puudutud päevad ning puhkusest ei saanud enam juttugi olla.
Järgmine seik siis tänasest päevast.
Ostsin mina siis kasutatud suverehvid. Ka ei midagi erilist. Väga paljud sõidavad kasutatud suverehvidega ringi. AGA. Ja ka siin tuleb taaskord mängu see kurikuulus aga. Just minule satuvad rehvid kus on sees nael. Ja loomulikult koju jõudes avastasin, et rehv susiseb ja seal on nael. Eeldades, et sealt naelaga august tuleb piisavalt palju õhku välja, oleks rehv hommikuks tühi. Ja tühja rehvi vahetada on raskem kui pooltühja ja tühjaga ei saaks üldse sõita. Igatahes sai siis mõeldud, et tuleks alla panna varurehv. Esimene asi - varurehv on ka tühi. See sai täis pumbatud AGA, jälle see aga. Selgus, et varurehv ka susiseb. Nimelt on selle velg ühes kohast veidi kõver ja sealt tuleb veidi õhku välja. Niiet hommikuks on näha, et kas tühi on hetkel autol all olev varurehv või naelaga suverehv. Hetkel pakun, et mõlemad on pooltühjad. Sest see naelaga rehv ei aja enam nii palju õhku välja kui autol all olles.

Ja selles tulenevalt võin tunnistada, et mul lihtsalt "veab". Ja kui poleks need asjad, siis oleks midagi muud. Võimali, et mul oleks siis lihtsalt igav. Aga kuni praeguse hetkeni pole mul olnud võimalust seda teoorat kontrollida.

2 comments:

  1. Tegijal juhtub nii mõndagi :)

    Mitte, et ma juba pilte näinud poleks ja juttu kuulnud ... Aga kas blogimaastikule tuleb veel reisimuljeid? :)

    ReplyDelete
  2. Ikka tuleb :) lihtsalt hetkel on päevas vähem tunde kui asju mis tegemist vajavad...

    ReplyDelete