Saturday, April 17, 2010

Päev 8 ehk vahel võib olla 3* parem kui 5*

Hommikul äratus kell 8.00 ja hommikusöögile. Uudistest midagi ei selgunud. Rahulikult omlett ja salat hommikusöögiks.
Kell 9.00 ootasime Kerli käest uudisedi aga kella 10ks polnud veel midagi selgunud. Saatsin siis sõnumi, et uurida kuidas on ja mis saama peaks hakkama. Tuli teada, et kell 12 ei ole tsech aout ja jääme oma tubadesse edasi. Okey aga kui kokkulepe oli, et järgmised
uudised antakse kell 9.00 hommikul, oleks võinud seda ju teha. Mitte, et ma ise pean kogu aeg taga ajama. Nemad on siiski ju reisikorraldaja. Aga see selleks. Okey seega kuna midagi ei olnud teha, läksime randa päikest võtma. umbes 2 ajal läksime lõunat sööma ja uurima kas midagi uut on toimunud. Kuna t cehk out pidi
kell 12 päeva olema, sisi tubadesse enam ei saanud. Pidi reseptionist läbi käima ja uste avamist paluma. Nemad ei olnud sellest üldse teadlikud, et me oma tubadesse edasi pidime jääma. Reiskorraldaja polnud nendega ühendust võtnud. Seega tuli hakata seda jama jälle
likvideerima ja uurima, mis siis nüüd saab. Umbes kella 3 paiku tuli Kerli teatega et kellel resitõrke kindlustus on olemas, siis neil maksavad kindlustusfirmad : Kõigil teistel masab pool reisfirma ja pool tuleb ise maksta. Öö Hedef resortis maksab 100 euri, millest poole maksab reisfirma. Otsustasime odavamasse hotelli maksta. See 50 euri on ikka päris kirves. 2* Hotell Delfinio Alanya kesklinnas, öö maksab 30 euri, millest ise tuleb tasuda 15. Niiet hotel tuleb 3x odavam. Hotell on suht sama, mis meil 5* oli.Vahe on ainult selles, et on ainult hommikusööök. Igatahes some vähem :P. Mõnus on see, et hotel on kohe Alanyas ja linn on kohe akna all, mitte nagu Konaklis, mis asus Alanyast 12 km kaugusel. Käisime siis linnas jalutamas. Ja loomulikult pidin oma nina siis kohe esimeste eestlaste vestlusesse pistma. Nimelt oli jutt, et keegi eestlastest juhib siin niiöelda infot ja reisikorraldaja saadab info talle ja tema siis jagab teistele laiali. Ei olnud eriti tahtmist, nagu infoauku jääda. Julgelt siis juurde, et Tere meie ka nüüd siin ja ilusasti jagasin oma telefon numbrit :D
Hetkel uudiseid vaadates hästi ei usu, et asi enne esmaspäeva selginema hakkab. Aga jätkuvalt käib asi niiöelda üks tund korraga. Uudiseid eriti pole ja BBC News on ainuke võimalus uudiseid saada. Ootame siis ka Kerli uudised ära.
Kuna hotellist eriti lahkuda ei saa, siis käisime linna peal jalutamas ja sealt oleks suht kiiresti hotelli tagasi saanud kui vajadus oleks olnud. Ei ole enam nii lõbus mööda linna kolada kuna teadmatus millal koju saab hakkab närvidele käima. Seekord siis uurisime juba kohalikke toidupoode. Hoopis teine asi. Nüüd vaatad juba ringi nagu kohalik :D et kust mida saab ja kuidas miski süüa kõlbab ja palju see hinnavahe eelmise poega oli jne. Ja leitaavd toidud tunduvad ka paremad kui need mida turistikates pakutakse.
Õhtut sõime siis seekord peatänaval asuvas restoranis BIG HORN. Proovisime menüüst Turkish kebabi – 18 LYT. Väga mõnus ja rikkalik söök. Samuti midagi hoopis muud kui 5* hotellis pakutud õhtusöök, mis kippuski juba väga üksluiseks muutuma.
Käisin all (meie tuba asub nimelt 4 korrusel) hotelli fuajees kohtumas reiskorraldaja esindajaga. Uut infot tegelikult pole. Hetkel on info selline, et järgmise info saame homme kell 12, kuna uus informatsioon pidi tulema kell 11 aga lootust eriti pole. Ilmaprognos ka paljutõotav ei ole. Nende põhjal ei muutu ilm ja seega ka tuhapilve mahalangemine lähima paari päeva jooksul kohe kindlasti. Võimalik, et isegi kesknädalaks eei ole asi vaibunud. Nädal on pikk aega niisama siin passida.